Rss

  • youtube
  • google

Recepció de l’alcaldessa a la nova voluntària del Cos Europeu de Solidaritat

👏El Ayuntamiento de Quart de Poblet da la bienvenida a Irene Falcomer, procedente de Cogliate en el norte de Italia que va a realizar un voluntariado de 6 meses, y a lo largo de este verano realizará tareas de voluntariado en el Campus de verano🌞 de adolescentes del municipio.

Por su parte, agradecer la labor de voluntariado de Tale Lechtenbörger de Olderburg (Alemania) que acaba próximamente su labor como voluntaria y que ha estado desarrollando su proyecto de voluntariado durante 9 meses en el Centro Juvenil Barranquet, Quart Nit🌙 y en el Centro Juvenil La Cebollera.

Las dos jóvenes👭 se encuentran integradas en el programa de voluntariado del Cuerpo Europeo de Solidaridad (CES). Un programa de movilidad internacional de la Unión Europea🇪🇺 que tiene como objetivo fomentar la solidaridad y el voluntariado de jóvenes de 18 a 30 años en otros países de la Unión Europea.

____________________

👏L’Ajuntament de Quart de Poblet dona la benvinguda a Irene Falcomer, procedent de Cogliate en el nord d’Itàlia que realitzarà un voluntariat de 6 mesos, i al llarg d’aquest estiu farà tasques de voluntariat al Campus d’estiu🌞 d’adolescents del municipi.

Per part seua, agrair la labor de voluntariat de Tale Lechtenbörger d’Olderburg (Alemanya) que acaba pròximament la seua labor com a voluntària i que ha estat desenvolupant el seu projecte de voluntariat durant 9 mesos en el Centre Juvenil Barranquet, Quart Nit🌙 i en el Centre Juvenil La Cebollera.

Les dues joves👭 es troben integrades en el programa de voluntariat del Cos Europeu de Solidaritat (CES). Un programa de mobilitat internacional de la Unió Europea🇪🇺 que té com a objectiu fomentar la solidaritat i el voluntariat de joves de 18 a 30 anys en altres països de la Unió Europea.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

6 + dos =