Rss

  • youtube
  • google

Primera activitat del Joc Solidari 2018, Ioga i Kangoo Jump

El passat diumenge 22 d’abril va tindre lloc la primera activitat del Gran Joc Solidari, un projecte de sensibilització en materia de cooperació i educació en la pau i el desenvolupament, que coordina la Federació de Cases de Joventut, en col·laboració amb l’Ajuntament de Quart de Poblet i altres entitats i comerços. Al voltant de 50 persones van poder gaudir de les masterclass de Ioga i Kangoo Jump, impartides gràcies a la col·laboració de Quart per l’Esport. Durant aquest matí de diversió i esport, els i les assistents es van poder informar de les diferents ONGD’s que participen al projecte, la seua activitat i el treball que s’està duent a terme.

La pròxima cita tindrà lloc el dijous 26 a les 20:45h., amb el Matx d’Improvisació Teatral on es podrà veure als equips Esquarta, guanyadors de la lliga d’inprovisació de Quart de Poblet, i Rutinbreiquers, guanyadors de la lliga d’improvisació d’Aldaia. Aquesta activitat gratuïta i per a totes les edats tindrà lloc al Casino de Quart de Poblet.

A més d’aquestes dues activitats, completaran les activitats la gran gymkana del Gran Joc Solidari, que es celebrarà el dissabte 5 de maig a les 12h. al Parc Poliesportiu Municipal; i el Sopar Solidari, que es celebrarà el divendres 18 de maig a les 21h.

 

Ioga, Kangoo Jump, JOc Solidari, Quart de Poblet

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

1 × 5 =