Rss

  • youtube
  • google

Intercanvi Juvenil Europeu EmpoderAR-TE

Ha començat el projecte europeu Empoderar-te, un projecte promogut per un grup de joves estudiants del CIPFP Faitanar de Quart de Poblet, del 17 al 24 de juliol en el Campament Jaume I d’Alcossebre.

El projecte Empoderar-te és un Intercanvi Juvenil del programa Erasmus+, que busca promoure un model de participació activa a través de l’apoderament, el pensament crític i l’autonomia personal de les persones joves a través de l’art, en aquest procés participaran joves de Grècia, Portugal i el Regne Unit, al costat de joves de Quart de Poblet i València.

Durant l’intercanvi es realitzaran tallers de teatre, fotografia, música i la pintura, que generaran espais de debat i reflexió entre les persones joves dels diferents països, també cada grup presentarà l’entitat de la qual venen, així com la cultura, costums i tradicions dels seus respectius països i ciutats.

Aquest projecte juvenil ha comptant amb la col·laboració de l’assessoria Europa Jove, que presencialment o en línia tots els dijous està a la disposició de les persones joves de Quart de Poblet, perquè puguen conéixer les oportunitats que brinda Europa i iniciar els seus projectes, bé a nivell individual o grupal, hi ha també un email a la disposició de les persones joves del municipi al qual es poden dirigir durant tota la setmana europa@quartdepoblet.org.

———————————————————————-

Ha comenzado el proyecto europeo EmpoderARTE, un proyecto promovido por un grupo de jóvenes estudiantes del CIPFP Faitanar de Quart de Poblet, del 17 al 24 de julio en el Campamento Jaume I de Alcossebre.

El proyecto EmpoderARTE es un Intercambio Juvenil del programa Erasmus+, que busca promover un modelo de participación activa a través del empoderamiento, el pensamiento crítico y la autonomía personal de las personas jóvenes a través del arte, en este proceso participarán jóvenes de Grecia, Portugal y Reino Unido,  junto a jóvenes de Quart de Poblet y Valencia.

Durante el intercambio se realizarán talleres de teatro, fotografía, música y la pintura, que generarán espacios de debate y reflexión entre las personas jóvenes de los distintos países,  también  cada grupo presentará la entidad de la que vienen, así como la cultura, costumbres y tradiciones de sus respectivos países y ciudades.

Este proyecto juvenil ha contando con la colaboración de la asesoría Europa Jove, que presencialmente o en línea todos los jueves está a disposición de las personas jóvenes de Quart de Poblet, para que puedan conocer las oportunidades que brinda Europa e iniciar sus proyectos, bien a nivel individual o grupal, hay también un email a disposición de las personas jóvenes del municipio al que se pueden dirigir durante toda la semana europa@quartdepoblet.org.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

quince + catorce =